Türk Telekom, çağrı ve sms sonrası gelen bakiye bildirimini kapatma

Merhabalar,

Uzun zamandır rahatsız olduğum bir sorunu çözüme kavuşturmuş bulunmaktayım. Yakın zamana kadar böyle bir problemim yoktu. Fakat Türk Telekom kullanan biri olarak son 5-6 aydır ekranda beliren bu bakiye bildirimlerinden yılmıştım.

Yaptığım google aramalarında bir sonuç elde edemiyordum ki yakın zamanda birçok kişinin aynı sorundan muzdarip olmaya başlaması sebebiyle bununla ilgili bilgi paylaşımları da artmış durumda. Ben de forumlarda göz gezdirirken sonunda çözüme ulaştım. Sizlerle de paylaşmak istedim.

Sonuçta çok fazla sms'imiz ve dakikamız var bunu biliyoruz. Her sms sonrası bildirim mesajı gelmesi insanı delirtebiliyor.

Haydi çözüme geçelim. Zaten aşırı basit bir işlem.

Türk Telekom çağrı ve sms sonrası gelen bakiye bildirimini kapatma işlemi nasıl yapılır?


Türk telekom online işlemler uygulamasına gir>daha fazla linkine tıkla(üstteki seçeneklerde var)>ayarlar


bu alandaki çağrı ayarları bölümünde bulunan

"çağrı sonrası bilgilendirme"

seçeneğini kapatıyoruz.

Tebrikler. Artık yılmış olduğunuz bildirimlerden, ikinci bir emre kadar kurtulmuş oldunuz.

Esen kalın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar