Paraf günü kampanyası hakkında yaşadığım bir deneyim

Merhabalar arkadaşlar.

blogumu bir şikayetvar sitesine dönüştürme niyetinde değilim ama yakın zamanda paraf günü kampanyası kapsamında yaşadığım durumu sizlerle paylaşmak istedim. Belki alışverişiniz için sabırla paraf gününüzün gelmesini bekliyor olabilirsiniz. Yazıyı okuyunca beklemekte doğru mu yoksa yanlış mı yapıyorsunuz ona siz karar verin.

Paraf günü kampanyasına katılım sağladıktan sonra paraf günümü belirledim. alışveriş yapmak için o günün gelmesini sabırla bekledim. Çok bir kazanç elde edeceğimden değil, sadece %5 etkisi olan bir fırsatı yakalamış olmak en azından küçük de olsa bir fırsat yakaladım hissine kapılmamı sağlayacaktı. Tüm motivasyonum buydu. Yoksa 5bin tl alışveriş yapayım. 250 tl'si bedavaya gelsin gibi bir fikriyatta ve harcama gücünde değildim.

Neyse kısa keseyim. Şartlar belliydi, paraf üyesi iş yerlerinden paraf pos cihazları üzerinden paraf gününde yapılan alışverişe %5 indirim veya +4taksit veya 2 ay erteleme veya 5 kat paraf para kazanma hedesi veriyor. Ben %5 indirimi seçtiğimi hatırlıyorum ama banka yetkilileri inatla paraf para seçeneğini seçtiğimi söylüyor. Uygulamadan da baktım, paraf para seçili görünüyor ama onu seçmek için aptal falan olmak lazım. %5 fiziki bir indirim varken, paraf parayı neden seçeyim? Neyse sorun bu değil.

Ben paraf günümde gidip alışverişimi yaptım. İndirimin yansımasını 2 gün bekledim fakat yansımayınca bankayla mail yoluyla iletişime geçtim. Ertesi gün halkbank'tan yetkili bir hanım beni arayıp alışverişimin indiriminin olmadığını, benim paraf para'yı seçtiğimi söyledi. Ayrıca paraf üyesi bir iş yerinden paraf pos cihazından alışveriş yapmış olmama rağmen, iş yerinin bu kampanyaya katılmadığını, o sebeple herhangi bir paraf para da alamayacağımı bildirdi.

Kısacası dolambaçlı bir mevzu haline getirilmiş. O da olacak, bu da olacak bunlar da olacak ondan sonra biz size indirim yaparız/puan veririz durumuna gelmiş. Madem böyle bir şart var, o iş yerine kasa üzerine "bu iş yerinde paraf günüm kampanyası geçerli değildir" şeklinde bir uyarı koydurmak mantıklı olmaz mı?

Ayrıca yakın zamanda 64 tl (Vergiler hariç) kredi kartı ücreti kestiler. En kısa sürede borcumu ödeyip kartı iptal ettirme yoluna gideceğim.

Bu da böyle bir anımdır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar