Microsoft Launcher nasıl kapatılır / kaldırılır? ( görsel anlatım )

Merhabalar.

Siz de şaş kaza Microsoft Launcher'ı telefonunuza yüklemiş olabilirsiniz. Evet gayet içerikli bir program ama nedense ben kendi başlatıcımdan vazgeçmek istemedim. Sanırım yine güvenli limanda kalma ihtiyacı hissettim. Belki siz de böyle hissetmiş olabilirsiniz. Programı kurduktan sonra eğer ana başlatıcı olarak Microsoft Launcher'ı seçtiyseniz, programdan çıkmak biraz dolambaçlı bir hal alabiliyor. O yüzden bu yazıyı bırakıyorum buraya.

Aslında yol kısa şu şekilde;

başlatıcı ayarları > diğer > gelişmiş ayarlar > başka bir başlatıcıya geçiş yap > buradan ana başlatıcını seç

Bunu bir de görsel olarak ekliyorum.

1 nolu resim

2 nolu resim

3 nolu resim

4 nolu resim

5 nolu resim
Umarım işinize yaramıştır.

Esen Kalın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar